Könyvek

Könyves boltok ajánlataiból - Gondoltál már írásra? Csináljunk ebookot!

INFO

Reklám

Ebook készítés

Ebook cover

Könyv Ajánlatok

KÖNYVKERESŐ

Ebook ajánlatok

Utolsó kommentek

  • Ne áskálódj a múltamban: Én nagyon szeretem a fantasyt. Elhatároztam, hogy írok. Kitaláltam egy történetet. Közzétettem egy... (2013.02.10. 19:12) Miről érdemes írni?
  • Rosyna: @kaosz: Hogyan töröd fel? Leírnád ide? Vagy csak ijeszgeted a népet! (2012.02.08. 20:03) Ebook készítés
  • kaosz: Hiába állítasz be védelmet a pdf-be, seperc alatt fel lehet törni. Különösebb előképzettség nélkül. (2011.06.01. 14:30) Ebook készítés
  • eva14: Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem ... (2010.10.15. 21:14) Mire figyeljünk az ebook készítésekor?
  • mengyan: Szia Clarissa! Most látom, hogy közel 10 hónapja írtad, tehát már jó eséllyel nem aktuális. Azért ... (2010.10.09. 20:01) Ebook készítés
  • Utolsó 20

Hogyan írjunk ütős ebookot?

2008.04.11. 09:47 elde

Egy nagyon szuper tanfolyam részese voltam az elmúlt félévben (25 hét), ahol nagyon sok hasznos infóra tettem szert, és még mindig folyamatosan tudok tanulni az elmúlt hetek anyagaiból, és az ott létrejött kis segítőkész csapat tapasztalataiból.

E tanfolyam hatására indult el ez a blog és még sok más is …….

Igaz, kicsit döcögve írogatom, (sok mindent bevállaltam) azonban úgy gondolom, hogy a tanfolyamon megismert egyik nagyon segítőkész  „iskolatársam” weboldalára itt is fel kell hívnom a figyelmet, annál is inkább, mivel egyik bejegyzése az ebook írásról szól, és nagyon jól összefoglaló!

Címe: hogyan írjunk ütős ebookot?

egy olyan módszerről olvashatsz, amely segítségével egy igazán ütős ebook-ot tud írni még az is, aki előtte még soha sem foglalkozott ilyesmivel, vagy pedig nem tartotta magát képesnek erre.

Hogyan fogj hozzá?

* Írd le, hogy miről akarsz írni (ez lesz majd az e-book címe - lehet, hogy később még "finomítani" fogsz rajta);

* Utána építs fel köréje egy tartalomjegyzéket;

* Fogj neki, és mindegyikhez írj tartalmat - egy rövid szöveget (pont mintha arról a témáról írnál blogbejegyzést);

A folytatáshoz KATT IDE!  Az olvasásához regisztrálnod kell

Ha érdekel a vállalkozás világa, akkor csupán egy regisztrációért cserébe máris letöltheted az  alábbi ebookot is!


Virtuális ismerősöm weboldalát nemcsak a kezdő vállalkozónak ajánlom!

1 komment

Címkék: ebook ebook készítés írás

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelde.blog.hu/api/trackback/id/tr39420842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kova · http://www.kova.tk 2008.04.16. 12:07:40

Kössz a tippet! Első ránézésre hasznos a könyv! Elkezdem olvasni...
süti beállítások módosítása