Könyvek

Könyves boltok ajánlataiból - Gondoltál már írásra? Csináljunk ebookot!

INFO

Reklám

Ebook készítés

Ebook cover

Könyv Ajánlatok

KÖNYVKERESŐ

Ebook ajánlatok

Utolsó kommentek

  • Ne áskálódj a múltamban: Én nagyon szeretem a fantasyt. Elhatároztam, hogy írok. Kitaláltam egy történetet. Közzétettem egy... (2013.02.10. 19:12) Miről érdemes írni?
  • Rosyna: @kaosz: Hogyan töröd fel? Leírnád ide? Vagy csak ijeszgeted a népet! (2012.02.08. 20:03) Ebook készítés
  • kaosz: Hiába állítasz be védelmet a pdf-be, seperc alatt fel lehet törni. Különösebb előképzettség nélkül. (2011.06.01. 14:30) Ebook készítés
  • eva14: Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem ... (2010.10.15. 21:14) Mire figyeljünk az ebook készítésekor?
  • mengyan: Szia Clarissa! Most látom, hogy közel 10 hónapja írtad, tehát már jó eséllyel nem aktuális. Azért ... (2010.10.09. 20:01) Ebook készítés
  • Utolsó 20

Book vagy E-book

2008.02.13. 06:44 elde

Egyre több ebook "születik", vajon mennyire szorítja ki az elektronikus a nyomtatott társát?

Úgy vélem, mindig lesz igény mindkettőre.

A nyomtatott könyvet nem lehet pótolni, legfeljebb helyettesíteni tudjuk.

Az e-könynek nincs illata.

Másképp olvassa az ember az elektronikus írásokat, és másképp a hagyományos könyvet.

Az ebook általában rövid, 30-40 oldal, olyan, amit szinte egy szusszanatra elolvasunk. Bár ez inkább az újonnan megjelenő e-könyvekre jellemző, hisz van már jópár klasszikus is, amit olvashatunk elektronikusan és azok jóval terjedelmesebbek.

Nem tudom, ki hogy van vele, én, még nem éreztem, hogy számítógépen kellene elolvasnom Jókai egyik regényét.

Bár azt hiszem, hogy a laptopok, és az ebookolvasók (PDA és társai) terjedésével lesz jövője akár a 400 oldalas  elektronikus olvasnivalónak is, amit ugyanúgy magunkkal vihetünk, mint a hagyományos könyveket, és akár utazás közben is olvashatjuk.


1 komment

Címkék: könyv infó ebook

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelde.blog.hu/api/trackback/id/tr89336167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grabowski · http://www.koobe.hu 2008.11.28. 13:35:07

Vannak rövid ebookok, meg teljes regények. Biztos megmarad a hagyományos könyvformátum, de attól még elektronikus könyvek is egyre jobban elterjednek. Fleg, hogy egyre jobb olvasókat lehet kapni. Korábban sony readerem volt amivel annyira nem voltam megelégedve. Most vettem magyaroszágon elősször kapható ebook olvasót a www.koobe.hu oldalon.

Magyarországi garija van, és nagyon állat, mert word doksit is kezel, illetve minden egyéb más formátumot
süti beállítások módosítása