Könyvek

Könyves boltok ajánlataiból - Gondoltál már írásra? Csináljunk ebookot!

INFO

Reklám

Ebook készítés

Ebook cover

Könyv Ajánlatok

KÖNYVKERESŐ

Ebook ajánlatok

Utolsó kommentek

  • Ne áskálódj a múltamban: Én nagyon szeretem a fantasyt. Elhatároztam, hogy írok. Kitaláltam egy történetet. Közzétettem egy... (2013.02.10. 19:12) Miről érdemes írni?
  • Rosyna: @kaosz: Hogyan töröd fel? Leírnád ide? Vagy csak ijeszgeted a népet! (2012.02.08. 20:03) Ebook készítés
  • kaosz: Hiába állítasz be védelmet a pdf-be, seperc alatt fel lehet törni. Különösebb előképzettség nélkül. (2011.06.01. 14:30) Ebook készítés
  • eva14: Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem ... (2010.10.15. 21:14) Mire figyeljünk az ebook készítésekor?
  • mengyan: Szia Clarissa! Most látom, hogy közel 10 hónapja írtad, tehát már jó eséllyel nem aktuális. Azért ... (2010.10.09. 20:01) Ebook készítés
  • Utolsó 20

Könyvboritó készítése

2008.02.27. 07:35 elde


Ha ebook készítésre adtad a fejed, akkor bizonyára szükséged van egy könyvborító készítőre is.
Természetesen ilyen szoftver is egyre több van, lehet válogatni az egyszerű és a professzionális termékek között, ingyenes és fizetős termékek között.

Most egy ingyenes, webhelyen szerkeszthető box maker-t mutatok

Nemrégen találtam rá, nagyon egyszerű.
Semmit nem kell telepíteni, nem kell érteni semmihez, csupán három képet kitallózni a könyvtárból, egy kattintás és már láthatjuk is az eredményt, ha elégedettek vagyunk, akkor már mentjük is el a képet, ha nem akkor választhatunk újabb képeket.
érdemes kipróbálni!
Ebook borító készítése ITT

Az itt megszerkesztett és elmentett képet egy Paint-ban körbe vághatjuk és már kész is a borítónk

1 komment

Címkék: cover ebook készítés ebook borító ebook cover

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelde.blog.hu/api/trackback/id/tr48355598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wattafilling 2008.03.19. 08:25:50

Ennyi volt az egész, vagy lesz folytatás?
süti beállítások módosítása