Könyvek

Könyves boltok ajánlataiból - Gondoltál már írásra? Csináljunk ebookot!

INFO

Reklám

Ebook készítés

Ebook cover

Könyv Ajánlatok

KÖNYVKERESŐ

Ebook ajánlatok

Utolsó kommentek

  • Ne áskálódj a múltamban: Én nagyon szeretem a fantasyt. Elhatároztam, hogy írok. Kitaláltam egy történetet. Közzétettem egy... (2013.02.10. 19:12) Miről érdemes írni?
  • Rosyna: @kaosz: Hogyan töröd fel? Leírnád ide? Vagy csak ijeszgeted a népet! (2012.02.08. 20:03) Ebook készítés
  • kaosz: Hiába állítasz be védelmet a pdf-be, seperc alatt fel lehet törni. Különösebb előképzettség nélkül. (2011.06.01. 14:30) Ebook készítés
  • eva14: Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem ... (2010.10.15. 21:14) Mire figyeljünk az ebook készítésekor?
  • mengyan: Szia Clarissa! Most látom, hogy közel 10 hónapja írtad, tehát már jó eséllyel nem aktuális. Azért ... (2010.10.09. 20:01) Ebook készítés
  • Utolsó 20

Mire figyeljünk az ebook készítésekor?

2008.02.22. 06:33 elde

Azt már említettük, hogy lehetőleg olyan témát válasszunk, aminek a témája iránt sokan érdeklődnek, és szakértői vagyunk a területnek.

Törekedjünk egyszerűen, hétköznapi nyelven írni, hogy közérthető legyen a könyvünk.

Ha pl egy orvos neki kezd egy könyv írásához, nem mindegy, kinek akar írni, kollégáknak, vagy betegeinek. Kollégáknak teletömhetjük szakkifejezésekkel, latin szavakkal, míg ha a betegeknek szól a könyv akkor közérthetőbb fogalmazásra van szükség.

Ne feledjük, hogy nem szakdolgozatot készülünk írni, hanem többszázezer olvasóhoz szeretnénk szólni.


Tegyünk bele képeket, ábrákat, sokat dob a megjelenésen. Igyekezzünk úgy alakítani, hogy az, valóban hasonlítson egy könyvhöz.

Készítsünk tartalomjegyzéket is, ami alkalmas pl. arra is, hogy azzal reklámozzuk a könyvünket.

3 komment

Címkék: ebook ebook készítés

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelde.blog.hu/api/trackback/id/tr99336237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ötletes 2008.02.22. 18:06:29

Nekem már régen van egy ötletem, hogy milyen könyvet szeretnék írni. A címe az, hogy "Hogyan élhetünk sikeresen, gazdagon és egészségesen". A megrendeléseket a "Beteg szegények szeretetotthona" címre kérem feladni. Jelige: A remény hal meg utoljára! (No meg az az undok szobatársam)

elde 2008.02.22. 21:50:13

ötletes az ötleted!
Szívesen elolvasnám a könyvedet :)
az ötleten kívül tovább is jutottál már?

eva14 · http://olsen24.eu 2010.10.15. 21:14:43

Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem tudom hogyan keszdlyek hozzá a történethez,akinek van ötlete az írjon ere a címre

totheva13@hotmail.com
vagy vegyetek fel msn re

mary-kate@citromail.hu
süti beállítások módosítása