Könyvek

Könyves boltok ajánlataiból - Gondoltál már írásra? Csináljunk ebookot!

INFO

Reklám

Ebook készítés

Ebook cover

Könyv Ajánlatok

KÖNYVKERESŐ

Ebook ajánlatok

Utolsó kommentek

  • Ne áskálódj a múltamban: Én nagyon szeretem a fantasyt. Elhatároztam, hogy írok. Kitaláltam egy történetet. Közzétettem egy... (2013.02.10. 19:12) Miről érdemes írni?
  • Rosyna: @kaosz: Hogyan töröd fel? Leírnád ide? Vagy csak ijeszgeted a népet! (2012.02.08. 20:03) Ebook készítés
  • kaosz: Hiába állítasz be védelmet a pdf-be, seperc alatt fel lehet törni. Különösebb előképzettség nélkül. (2011.06.01. 14:30) Ebook készítés
  • eva14: Én Tóth Éva vagyok 13 éves és szeretnék írni könyvet hogy mi történik velem az élet során de nem ... (2010.10.15. 21:14) Mire figyeljünk az ebook készítésekor?
  • mengyan: Szia Clarissa! Most látom, hogy közel 10 hónapja írtad, tehát már jó eséllyel nem aktuális. Azért ... (2010.10.09. 20:01) Ebook készítés
  • Utolsó 20

Könyvboritó készítése 2

2008.04.05. 20:03 elde

Itt egy másik ingyenes ebook cover készítő program is.

Ezzel nem webes felületen dolgozunk, hanem le kell töltenünk a gépünkre, majd installálni és pikkpakk már készülhet is a borítónk.

A borító gerincének illetve előlapjának ki kell választani egy-egy képet a saját gépünkről, amit a program beilleszt, továbbá az árnyékkal tudunk kicsit variálni a kép kialakításában.

Ha megfelel az eredmény elmentjük, és már használhatjuk is.

Nagyon egyszerű a használata, nem igényel különösebb tapasztalatot, ajánlom kipróbálni!

A szoftver ITT letölthető

1 komment

Címkék: szoftver ebook borító ebook cover

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelde.blog.hu/api/trackback/id/tr54388301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kova · http://www.kova.tk 2008.04.16. 12:11:26

Kössz a linket! Biztosan használni fogom!
süti beállítások módosítása